8.1.2013

NOITA

Valmistuihan se viimein.. eli noitaahan minä olin tekemässä. Tästä taisi kyllä tulla sellainen kiltti noita!

Hatun neuloin Novitan 7-veljestä nostalgia langasta ja ompelin siihen mustan vuoren, sekä koristelin "kukkasella".

Huivi olikin sitten pieni ongelma, kun halusin sellaisen "pitsimäisen" mutta minä kun en ole mikään pitsinnyplääjä enkä oikein hallitse virkkaamistakaan... niin minä fuskasin! Neuloin huopasesta levyn jonka huovutin pesukoneessa, sitten leikkasin siitä ympyröitä joihin virkkasin reunaan ketjusilmukoita ja ompelin sitten palaset yhteen ja laitoin hapsuja reunaan. Hätä keinot keksii :)

Kengät olikin jo esittelyssä..
Niin ja jos tarkasti ajatellaan noidallahan on yleensä kulkuväline mukana eli LUUTA. No eiköhän sekin pidä tehdä ja tietenkin noidan kaveri KISSA,, mustat sukkahousut on jo jemmassa.. eli se on varmaan sitten seuraava projekti. Ei kyllä ole hajuakaan miten sen aion tehdä mutta yritetään :)


7 kommenttia:

  1. Mahottoman hieno noita-akka! Etköhän sinä kissastakin selviydy :) Huovuttamallakin voisi tulla kiva.

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno noita-akka! Nämä kaikki sinun hahmot ovat tosi hienoja ja taitavasti tehty:) Odotan innolla akalle kissaa:))

    VastaaPoista
  3. On kyllä hieno noita-akka:)

    VastaaPoista
  4. En voi ymmärtää miten saat noin upeita hahmoja tehtyä. Nuokin kasvot, vaatteet ja kaikki WAU :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kivoista kommenteista Paula, Paula Kristiina, Sinikka ja Anneli! Tosi kiva saada palautetta :) Yritin vanhemmalta pojaltani kysyä näyttääkö noidalta.. no.. öh.. kai se näyttää!!! Ei miesväki jaksa enää kiinnostua tästä minun harrastuksesta :( kateellisia vain ovat kun minä näille hahmoille jutustelen :D

    VastaaPoista
  6. Aivan mahtava noita, hieno:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Mahdollisiin kysymyksiin vastaan mahdollisimman pian!