10.5.2013

FANTASIAKAKKU

Tekaisinpa sunnuntain äitienpäiväksi kakun. Halusin tehdä värikkään, iloisen, fantasiakakun. Tässä kakussa ei ainoastaan päällinen ole värikäs, vaan myös sisusta. Tein mansikkarahkatäytteestä vaaleanpunaisen ja banaanirahkasta limen värisen pastaväreillä.




Muutama sana äitiydestä.
Minulle tärkeintä äitinä olossa on rakastaa lapsia tasapuolisesti. Olla tukena ja turvana sekä kannustaa heitä elämän varrella. Tärkeää on säilyttää lapsiin sellaiset välit, että he voivat kertoa kaikista asioista niin iloisista kuin vaikeammistakin omalle äidille.
Minä itse en ole koskaan tuntenut, että äitini rakastaisi minua. Lapsena, äitini sen sijaan, että olisi kertonut rakastavansa minua, huusi lukemattomat kerrat päin naamaa vihaavansa minua. Hän vihaa minua, koska en ole sellainen kun hän haluaisi.
Nämä on sellaisia asioita, jotka seuraavat mukana läpi elämän, vaikka ei haluaisi.
Kaikesta huolimatta toivotan tulevalle sunnuntaille kaikille

AURINGONPAISTETTA,  HALAUKSIA JA KUKKASIA ...
......ILOISTA  ÄITIENPÄIVÄÄ!!

1 kommentti:

  1. Lämmin halaus äitienpäivän johdosta ja siitä huolimatta♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Mahdollisiin kysymyksiin vastaan mahdollisimman pian!